Πραγματοποίησε την πρώτη του διαδρομή το ”Λεωφορείο χωρίς οδηγό” στα Τρίκαλα

123

  

trikalaΉταν 15:15 το μεσημέρι της 1ης Ιουλίου 2015. Το πρώτο λευκοπράσινο όχημα της εταιρείας Robosoft έβγαινε από τον φυλαγμένο χώρο που κατασκεύασαν οι τεχνικοί της e-trikala ΑΕ, άφηνε αριστερά του τον Ληθαίο και όδευε προς την πρώτη ασφαλτοστρωμένη οδό των Τρικάλων που συναντά στο δορμολόγιό του, την οδό Δ. Τερτίπη. Ετσι, το πρώτο, παγκόσμιο ταξίδι του πρώτου Λεωφορείου Χωρίς Οδηγό σε αστικό ιστό, ξεκινά από τα Τρίκαλα. Ξεκινά και δίνει το μήνυμα της σκληρής δουλειάς αλλά και της επιτυχίας για το τεχνολογικό επίτευγμα, για τη νέα εποχή που έρχεται πρώτα στα Τρίκαλα.
Από τις 3 το μεσημέρι και για τρεις ώρες, μηχανικοί και τεχνικοί της e-trikala και της διεθνούς σύμπραξης με επικεφαλής Γάλλο μηχανικό, τα λεωφορείο έκανε τη γεωγραφική του καταγραφή. Δηλαδή «μπήκε» στον χάρτη των GPS, των γεωγραφικών πληροφοριακών συστημάτων. Επομένως, από το βράδυ της Τετάρτης, το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό εισάγεται στον παγκόσμιο χάρτη, δίπλα από το όνομα «Trikala».
Οι τρικαλινοί υποδέχθηκαν με χαρά την πρώτη αυτή κυκλοφορία, δοκιμαστική και χωρίς να μένει εντός των ορίων της προδιαγεγραμμένης διαδρομής. Από την Πέμπτη 2 Ιουλίου όμως μέχρι και το Σάββατο 4 Ιουλίου, θα πρέπει όλοι οι οδηγοί να συνδράμουν αυτή την προσπάθεια, με το να μη σταθεύουν τα οχήματά τους στη συγκεκριμένη διαδρομή. Δηλαδή, στα 2,4 χλμ. που περικλείονται από τις οδούς Δ. Τερτίπη, Καρδίτσης, Καποδιστρίου, Κοραή, γέφυρα Γούρνας, Αμαλίας, Νέλσωνος, στρατηγού Σαράφη, Βασίλη Τσιτσάνη, Διονυσίου Φιλοσόφου, Απ. Ιακωβάκη, γέφυρα του ΚΤΕΛ, Όθωνος (αριστερά), Ελ. Βενιζέλου, πάρκο παόών φυλακών, Δ. Τερτίπη.
Σε αυτές τις οδούς χρειάζεται να μη σταθμεύουν τα οχήματα στη δεξιά πλευρά, προκειμένου το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό να μπορεί να καταγράφει τα φυσικά και άλλα εμπόδια τις εξής ώρες και ημέρες:
Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015
15:00 -18:00
Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015
15:00 – 18:00
Σάββατο 4 Ιουλίου 2015
07:00 – 10:00

Το συγκεκριμένο εγχείρημα είναι το πλέον σημαντικό για την πόλη των Τρικάλων από άποψη τεχνολογίας, καθώς συνδυάζονται η ηλεκτροκίνηση, η τεχνολογική πρόοδος και η βιώσιμη κινητικότητα, στην πόλη που «σκέφτεται» έξυπνα για τους πολίτες της, για τα επόμενα χρόνια.

energypress.gr